Aktuality

Nabídka zaměstnání - sociálně právní ochrana dětí

04. června 2020

Město Roudnice nad Labem vyhlásilo výběrové řízení na obsazení pozice referent sociálních věcí - sociální pracovník oddělení sociálně právní ochrany dětí. Uchazeči se mohou hlásit až do 18. června.

Druh práce: agenda náhradní rodinné péče a dohod o výkonu pěstounské péče

Místo výkonu práce:  Město Roudnice nad Labem a ostatní pověřené obce.

Platové zařazení: dle zákoníku práce č. 262/2006 a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, platová třída 11.

Trvání pracovního poměru: doba neurčitá.

Předpokládaný nástup 1. 7. 2020.

Plný pracovní úvazek.

Předpokládaný termín pohovoru 23. 6. 2020 od 9 hodin v malé zasedací místnosti MěÚ Roudnice nad Labem, 2. patro, č. dveří 28.

  

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná (způsobilá k právním úkonům), je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

 Požadavky

  • ukončené vzdělání VOŠ nebo VŠ v sociální oblasti - kvalifikační způsobilost dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů.

Další požadavky:

  • platné řidičské oprávnění skupiny B, uživatelská znalost práce na PC, dobré organizační a komunikační schopnosti, aktivita a pracovní nasazení, schopnost samostatné práce, flexibilita a ochota se dále vzdělávat.

  

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození, státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní spojení.

 K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, včetně jazykových,      
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, případně úředně ověřenou kopii),
  • úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (diplom + dodatek nebo vysvědčení k diplomu).

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavé zaměstnání,
  • odpovídající platové podmínky,
  • zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.

  

Lhůta podání přihlášky:      do 18. 6. 2020 do 14:30 hodin.

Způsob podání přihlášky:

Přihlášky s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte osobně na podatelnu Městského úřadu v Roudnici nad Labem, Karlovo náměstí 21, 413 01  Roudnice nad Labem nebo písemně poštou na stejnou adresu.

 Na obálce vyznačte:

 NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – referent OSPOD.

  

Bližší informace:   Mgr. Monika Legnerová – vedoucí odboru sociálních věcí

                               e-mail: mlegnerova@roudnicenl.cz

                             Monika Udatná – personalistka

                              e-mail: mudatna@roudnicenl.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu. Uchazeči nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

Originální dokument ke stažení v PDF ZDE.

Další aktuality