04. června 2020
Město Roudnice nad Labem vyhlásilo výběrové řízení na obsazení pozice referent sociálních věcí - sociální pracovník oddělení sociálně právní ochrany dětí. Uchazeči se mohou hlásit až do 18. června.
Druh práce: agenda náhradní rodinné péče a dohod o výkonu pěstounské péče
Místo výkonu práce: Město Roudnice nad Labem a ostatní pověřené obce.
Platové zařazení: dle zákoníku práce č. 262/2006 a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, platová třída 11.
Trvání pracovního poměru: doba neurčitá.
Předpokládaný nástup 1. 7. 2020.
Plný pracovní úvazek.
Předpokládaný termín pohovoru 23. 6. 2020 od 9 hodin v malé zasedací místnosti MěÚ Roudnice nad Labem, 2. patro, č. dveří 28.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Požadavky
Další požadavky:
Písemná přihláška musí obsahovat:
K přihlášce se připojí tyto doklady:
Nabízíme:
Lhůta podání přihlášky: do 18. 6. 2020 do 14:30 hodin.
Způsob podání přihlášky:
Přihlášky s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte osobně na podatelnu Městského úřadu v Roudnici nad Labem, Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem nebo písemně poštou na stejnou adresu.
Na obálce vyznačte:
NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – referent OSPOD.
Bližší informace: Mgr. Monika Legnerová – vedoucí odboru sociálních věcí
e-mail: mlegnerova@roudnicenl.cz
Monika Udatná – personalistka
e-mail: mudatna@roudnicenl.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu. Uchazeči nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.
Originální dokument ke stažení v PDF ZDE.