Aktuality

Změna provozu Městského úřadu Roudnice nad Labem

15. února 2021

OZNÁMENÍ O ZMĚNĚ ÚŘEDNÍCH HODIN

 Na základě usnesení Vlády České republiky č. 128 ze dne 14.února 2021 o přijetí krizového opatření, týkající se omezení provozu úřadů vydaného v návaznosti na usnesení vlády č. 125 ze dne 14.února 2021 o vyhlášení nouzového stavu rozhodlo vedení Města Roudnice nad Labem o zavedení provozních opatření Městského úřadu Roudnice nad Labem s cílem omezit osobní kontakt osob takto:

od 15.02.2021 do odvolání

Úřední hodiny Městského úřadu budou ve stejném rozsahu jako před nouzovým stavem tedy následovně 

Městský úřad (kromě Czech POINT) 

pondělí             7:00 – 17:00 

úterý                 9:00 – 15:00 (pouze předem objednaní klienti/veřejnost) 

středa               7:00 – 17:00 

čtvrtek              9:00 – 15:00 (pouze předem objednaní klienti/veřejnost)  

Aktuální telefonické a e-mailové kontakty pro objednání u příslušného odboru jsou zveřejněny níže a u vstupu do budovy úřadu. 

V úterý a čtvrtek bude vstup do budovy z Riegrovy ulice (přes Městskou policii) umožněn pouze předem objednanému či předvolanému žadateli, v tyto dny bude vchod z Karlova náměstí uzavřen a vstup umožněn pouze objednanému žadateli u agendy občanských průkazů, cestovních pasů a matriky.

  

Czech POINT

 pondělí a středa          7:00-12:00, 12:45-17:00

 úterý a čtvrtek             9:00- 12:00, 12:45-15:00

 pátek                           9:00-13.00

 (K úkonu se není třeba předem objednat, vstup je v úřední hodiny otevřen.)

Příjem veškerých dokumentů bude zajištěn pouze elektronicky nebo prostřednictvím podatelny, v úterý, čtvrtek a pátek lze k podání dokumentů učinit v kanceláři Czech POINT.

Při pohybu v budově je třeba dbát zvýšených hygienických opatření, používat ochranné prostředky dýchacích cest, používat dezinfekční prostředky umístěné v budově, dodržovat stanovené rozestupy, upřednostnit elektronickou či telefonickou komunikaci, upřednostnit elektronická podání a bezhotovostní platební styk.

Všichni žadatelé se musí minimálně den předem objednat u příslušného odboru. Využijte prosím prioritně těchto kontaktů, případně podatelny:

Podatelna 416 850 111

Kancelář tajemníka (pasy, OP, matrika) 

416 850 113, 602 602 351, zmartincova@roudnicenl.cz 

Ekonomický odbor 

416 850 131, 725 466 271, dpopelkova@roudnicenl.cz 

Stavební úřad 

416 850 121, 602 610 202, zkmonickova@roudnicenl.cz 

Strategické a projektové řízení 

416 850 128, 724 395 699, tgrunt@roudnicenl.cz 

Odbor místního hospodářství 

416 850 126, 725 514 073, rmann@roudnicenl.cz 

Odbor školství 

416 850 151, 606 365 234, avysinska@roudnicenl.cz 

Odbor dopravy 

416 850 199, 724 35 35 30, bjirovcova@roudnicenl.cz 

Odbor životního prostředí 

416 850 183, 606 607 004, vdroz@roudnicenl.cz 

Živnostenský úřad 

416 850 220, 602 440 197, scapova@roudnicenl.cz 

Odbor sociálních věcí 

416 850 161, 602 609 733, mlegnerova@roudnicenl.cz

Další aktuality